
İskenderun Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nden Yeni Hizmet: Uzaktan Hasta Değerlendirme Başladı!
Sağlığınıza erişiminizi kolaylaştırmak için, ADSM polikliniğimizde *uzaktan hasta değerlendirme / uzaktan görüntülü muayene* hizmeti artık aktif! Artık şikayetlerinizi evden, telefondan ya da bilgisayarınızdan bildirebilir; gerekli durumlarda polikliniğimize yönlendirililebilirsiniz.
*Hizmet Akışı Nasıl İşliyor?*
MHRS üzerinden randevu alın
MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) web sitesinden, mobil uygulamasından ya da ALO 182 hattından *“uzaktan değerlendirme / görüntülü muayene”* randevusu talep edebilirsiniz.
(MHRS, Sağlık Bakanlığı’na bağlı hastane, ağız ve diş sağlığı merkezleri ile polikliniklerde randevu alma sistemidir.)
mhrs.gov.tr
Randevunuza bekleyin / onaylayın
Randevu tarihi ve saati geldiğinde, sistem üzerinden görüntülü görüşme bağlantısı sağlanacaktır. Bazı sistemlerde “randevuyu onaylama” adımı gerekebilir. mhrs.gov.tr
*Uzaktan değerlendirme / görüntülü görüşme*
Diş hekiminizle görüntülü görüşme aracılığıyla şikayetlerinizi aktarabilirsiniz. Burada ağrı, hassasiyet, şişlik gibi belirtileriniz değerlendirilecek, gerekiyorsa görseller (resim) paylaşmanız istenebilir.
Eğer gerekli görülürse, sizi fiziksel muayene (poliklinik ziyareti) için davet edeceğiz.
*Poliklinik muayene ve tedavi (gerektiğinde)*
Uzaktan değerlendirme sonucuna göre; diş çekimi, dolgu, kanal tedavisi gibi işlemler için polikliniğimize davet edileceksiniz. Yani uzaktan değerlendirme, tamamen tedaviyi sanal ortamda yapmak değil; ilk triage / ön değerlendirme gibi bir adımdır.
*Neden Uzaktan Değerlendirme?*
Ulaşım zorluğu yaşayan veya riskli bölgede ikamet eden hastalar için kolaylık sağlar. Sağlık tesislerindeki yoğunluğu azaltır. Gereksiz klinik başvurularını önler, zaman kazandırır. Pandemi ve bulaşıcı hastalık risklerini en aza indirebilir.