HATAY İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İSKENDERUN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihcemiz
Değerlerimiz
Amaç/Hedeflerimiz
Misyon & Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Organizasyon Yapısı
İdari Birimler
Personel Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Personeler
Mutemetlik Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Satın Alma Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Depo Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Kalite Yönetimi
Kalite Ve Verimlilik Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Sorumlusu
Saglikta Kalite ve Akreditasyon Baskanligi
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi
Faaliyetler
Komiteler
Beyaz Kod Ekimi
Mavi Kod Ekibi
Kırmızı Kod Ekibi
Bİna Turu Ekibi
Eğitim Komitesi
Enfeksiyon Kontrol Komitesi
İş Sağlığı ve Güvenliği Komitesi
Çalışan Hakları ve Güvenliği Komitesi
Akılcı İlaç Yönetim Ekibi
Öz değerlendirme Planı
Eğitim Planı
TGAP
Personel
Hekimlerimiz
Uzm.Dt.Abdullah KAYA ( Ortodonti)
Uzm.Dt.İmran KOÇAK (Protez)
Uzm.Dt.Gizem ÜNAL ÇELİK (Periodontoloji )
Uzm.Dt.Burçe DOĞAN ( Periodontoloji )
Uzm.Dt.Meltem Deveci TAÇ (Endodonti)
Uzm.Dt.Ümran AKGÜL ( Pedodonti )
Dt. Cahit GÖKALP
Dt. Meltem ÖZGÜN
Dt. Fatma KARAKAYA
Dt. Abdulkadir PAYDAŞ
İdari Personellerimiz
Diş Protez Teknisyenleri
Ağız ve Diş Sağlığı Teknikerleri
Röntgen Teknisyeni
Diş Klinik Destek Personelleri
Genel Hizmetler
Güvenlik Görevlileri
Bilgi İşlem
Teknik Destek Personelleri
Tıbbi Birimler
Poliklinikler
Genel Diş Poliklinikler
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Pedodonti ( Çocuk Poliklinikleri )
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Endodonti ( Kanal tevavisi ) Poliklinikler
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Periodontoloji Poliklinik
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Ortodonti ( diş teli ) Poliklinik
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Poliklinik
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Protetik Diş Tedavisi Poliklinik
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Engelli Poliklinik
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Acil Poliklinik
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Merkezi Sterilizasyon Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Evde Sağlık Hizmet Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Periapikal ve Panoramik Röntgen Hizmetleri
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Sağlık Turizmi
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları Yönetmeliği
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Engelli Rehberi
Nöbetçi Eczaneler
Anlaşmalı Kurumlar
Medula Tesis Kodu
Tıbbi Sosyal Hizmetler Birimi
Randevu Sistemi
Randevu Al
E-Nabız
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi Formu
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
Ulaşım
Nasıl Gidilir?
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Hasta Güvenliğ Bildirim Sistemi
Çalışan Dilek ve Görüş Formu
İstenmeyen Olay Bildirim Formu
Bilgi Güvenliği Olay Bildirimi
Bize Ulaşın
Sosyal Medya
Facebook
İnstagram
Twitter
YouTube
Telefon Rehberi
Sık Sorulan Sorular
Dijital Medya
Duyurular
ARALIK AYI YEMEK LİSTESİ
MHRS ONAYLI RANDEVU DÖNEMİ
ÇALIŞMA SAATLERİ
Medyada Biz
Haberler
Gazi Abdurrahman Paşa İlkokulu Öğrencileri İskenderun Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ziyareti
İskenderun Ağız ve Diş Sağlığı merkezi kalite değerlendirmesi
MERKEZİMİZDE İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRÜMÜZ SONER ÖZ PERSONELİMİZİN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ’NÜ KUTLADI
İskenderun Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde çocuklar için oyup alanı yapıldı.
Merkezimizde Poliklinik Muayene Saatleri
İSKENDERUN SEKTÖREL DERGİSİ İÇİN KURUMUMUZ ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİMİ
MERKEZİMİZDE COVİD-19 ÖNLEMLERİ
Diş Restorasyon ve Zirkonyum çalışması
Video
Kurumsal Tanıtım Videosu
Fotoğraf Galerisi
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Muayene Olurum?
Nasıl Muayene Olurum?
13 Eylül 2024
Yetişkin ve çocuk hastalarımız genel diş tedavi işlemleri için MHRS ve 182 den randevu alarak.
Yandal tedavi branşı olan , Periodontoloji ( diş eti hastalıkları), Ağız Çene Cerrahisi, Ortodonti ve Protez gibi uzman kliniklerimizden randevu alabilmek için genel muayene olmanız ve doktorunuz tarafından ilgili alan için mhrs yeşil listeye eklenmiş olmanız gerekmektedir.
MHRS 182’den veya yan dal branşlardan randevu alan hastaların ilk kayıt bankolarından kayıt kabulü yapılır.
Kurumumuzda MHRS ve 182 haricinde kısmen yan dal ve randevusuz hastalara Hekim seçme Hakkı olduğu kayıt esnasında hastaya hatırlatılır.
Tedavileri devam eden hastalarımızın kayıt işlemleri, ilgili Klinik Kayıt bölümünden yapılır.
Hastalarımız Hasta Kayıt Kabul Birimindeki kayıt personeline T.C. Kimlik numarası bulunan bir kimlik kartı ibraz etmek zorundadır. İbraz etmeyen hastaların kayıt kabulü yapılmayacaktır.
Sigortalıların erkek çocukları 18 yaşına kadar, öğrenci olmaları halinde ise 20,üniversite için 25 yaşına kadar muayene ve tedavi olabilirler. Üniversite Öğrencileri iseler okuldan alacakları öğrenci belgesi ile SGK ya gidip tescillerini yaptırmaları gerekir. Tescilini yaptırmayanlar muayene olamaz. Kız çocukları ise evleninceye veya herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşuna tabi oluncaya kadar bakılırlar.
Kurum Sağlık yardımlarından yararlandırılan kişilerin müracaatı aşamasında nüfus cüzdanı, sürücü belgesi,evlenme cüzdanı,pasaport veya verilmiş ise kurum sağlık kartı bilgilerinden biri ile kimlik tespiti yapılır.
Kimlik tespiti yükümlülüğünü yapmayan ve bu nedenle bir başka kişiye sağlık hizmeti sunulması nedeniyle kurumun zarara uğramasına sebebiyet veren sağlık hizmeti sunucularından uğranılan zarar geri alınır.
Kapsamdaki kişilerin kendi adına bir başkasının sağlık hizmeti almasını, haksız bir menfaat temin etmesini sağlamak yasak ve suçtur.
Müracaat eden kişinin sağlık yardımlarından yararlanma hakkının olup olmadığının tespiti için, kurum bilgi işlem sitemi (MEDULA)üzerinden T.C kimlik numarası ile takip numarası provizyon alınır.
Kurum bilgi işlem sistemi tarafından, takip numarası/provizyon verilmesi halinde sağlık hizmeti verir.
Yapılan ağız protezi katılım payı emekli olanlardan %10,diğerlerinden %20 katılım payı kurum veznesinden kişilerden tahsil edilir. Sosyal güvencesi olmayan hastalar SUT tedavi fiyatları üzerinden ücretli olarak işlemlerini yaptırır.
Merkezimize başvuru yapan hastalar muayene olduktan sonra, yapılacak işlemleri için 2.randevu verilir. Ayrıca ilk muayene randevusu almak için MHRS 182 çağrı merkezini arayarak istedikleri hekimden randevu alabilirler.
×